[**Virtual University Of Pakistan**Student Cafe] [~>VU-P!nD!<~] Yeh Pichlay Ishq Ki Baatein Hein

Yeh Pichlay Ishq Ki Baatein Hein 
Jab Aankh Mein Khuwaab Chamakte The 

Jab Dil Mein Daag Damakte The 
Jab Palken Shaher Ke Raston Par 

Ashkon Ka Noor Luta Ti Thin 
Jab Chand Ki Rim Jhim Kirno Se 

Sochon Mein Bhawanr Parr Jaate The 
Jab Aik Talatum Rehta Tha 

Apne Be Ant Khayalon Mein 
Har Ahad Nibhane Ki Qsmein 

Khat Khoon Se Likhne Ki Rasmein 
Jab Aam Thi Ham Dil Walon Mein 

Yeh Pichley Ishq Ki Baatein Hein

 


--



Bezabon Ko Jab Wo Zaban Deta Hay
Perhne Ko Phir Wo QURAN Deta Hay
Bakhsne Pe Ata Hai Jab Umaat K Gunhaon Ko
Tofah Main Gunhangaron Ko RAMADAN Deta Hay



Apply Group MemberShip

--
--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "vupindi" group.
To post to this group, send email to vupindi@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
vupindi+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/vupindi?hl=en
 
 
 


--
Posted By Sheroo to **Virtual University Of Pakistan**Student Cafe at 7/31/2012 03:40:00 AM

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "VU Computer Science" group.
To post to this group, send email to vu-computer-science@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to vu-computer-science+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/vu-computer-science?hl=en.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment